نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3361
-
الف
+

اختصاصی آی فیلم۲؛ «عرفان ابراهیمی» با ایفای نقش یک افغانستانی به تلویزیون باز می گردد

«عرفان ابراهیمی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 خطاب به مردم افغانستان گفت :ما را به عنوان دوست و همدم خودتان بدانید.

به گزارش آی فیلم 2، «عرفان ابراهیمی» بازیگر جوان تلویزیون و سینما اهل ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد هنر نمایی وی در سریال های «وضعیت سفید»، «آب پریا» و «همه بچه های من»  بودند، در حاشیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایران درباره  احداث شبکه آی فیلم 2 گفت: خوشحالم که چنین اتفاقی روی داده است، نقطه نظر مشترک همه انسان ها یک زبان مشترک است و اگر بتوانیم به این اشتراک پر و بال بدهیم و در زمینه های ساخت سریال ها و فیلم ها مشترک  همکاری کنیم و اتفاق خوب و خرسندی روی می دهد.

وی که در فلم «مزار شریف» در نقش یک افغانستانی هنر نمایی کرده است در خصوص چالش ها و سختی های ایفای این نقش گفت : خیلی خوشحالم که این نقش را بازی کردم از صمیم قلب دوستشان دارم چراکه آن ها مردم شریف و دوست داشتنی هستند.

وی افزود : در این فلم باید روی زبان و لهجه کار می کردم و بازی در این نقش بازخورد های مثبتی داشت و نقش من در این فلم کم بود و رفته رفته بیشتر شد و من برای بازی در فلم آهنگ های افغانستانی را گوش می کردم و یک سری دوستانی در تیاتر و زندگی شخصی دارم که  به من کمک کردند و فکر کنم به ایده آل خود در این فلم رسیده باشم.

‌بازیگر سریال همه بچه های من گفت : در حال رایزنی هستم برای بازی در  یک سریال جدید که در آن قرار است نقش یک فرد افغانستانی را بازی کنم. 

 وی در انتها خطاب به مردم فارسی زبان تاجیکستان و افغانستان گفت : ما ایرانی ها  شما را ولو اینکه همسایه خود می دانیم رفیق و همدم خود می دانیم چون سال هاست ما مهاجران زیادی در ایران داریم که در کنار ما زندگی می کنند،ما را به عنوان دوست و همدم خودتان بدانید ما خیلی شما را دوست داریم و بدون اغراق همین که پیش ما هستید خیلی باعث افتخار ماست.

عرفان ابراهیمی متولد11اسد(مرداد) 1367 شهر تهران است.

او دانشجوی انصرافی رشته سینما می باشد، با تیاتر فعالیت خود را شروع کرد و در تلویزیون شناخته شد و حالا کارگردانی تیاتر هم می کند.

علاقه اش به بازیگری به دوران کودکی باز می گردد اما این خواسته جدی گرفته نمی شد تا اینکه در سال 1384 وقتی 17 ساله بود بعلت نوع و لحن بیان وارد گویندگی رادیو شد.

بعد از رادیو به دانشگاه رفت اما خیلی زود انصراف داد و در کورس های  بازیگری امین تارخ حاضر شد تا اینکه در سال 86 به عمر 20 سالگی اولین تجربه اش را در تیاتر بدست آورد.

اولین کار او «مرگ» اثر وودی آلن به كارگردانی محسن ميرزاخانی بود.

سال 87 وقتی 20 ساله بود با فلم «دويدن در ميان ابر ها» وارد سینما شد اما با سریال «همه بچه های من» به کارگردانی مرضیه برومند در همین سال تجربه بازی در تلویزیون را نیز بدست آورد.

عرفان ابراهیمی بازیگری که در سریال« آنام» توانسته است نظرهای زیادی را متوجه بازیگری خود کند در سریال «وضعیت سفید» در نقش رضا دوست امیر با بازی یونس غزالی مقابل کمره رفت و توانست تجربه های زیادی با حمید نعمت الله کسب کند.

عرفان ابراهیمی در سریال آنام برخلاف برادر خود بیژن با بازی مجید واشقانی جوانی پر شر وشور است که از خواهر آرزو همسر بردارش خواستگاری کرده و با جواب رد آفرین به دنبال راهی برای تلافی این اتفاق است.

وی همچنین در  فلم های«مزارشریف» ساخت آقای «منوچهر شاهسواری» در سال ۹۳ ، «هیچ و پوچ» ساخت «مهدی فارغی» در سال ۱۳۹۲ و «بهارنارنج»  ایفای نقش داشته است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر